Tuesday 29 March 2011

CIENIE CZŁOWIECZEŃSTWA W KULTURZE MASOWEJ...ZAGŁADY!!!

Poproszę małżeństwo, bo taniej będzie..

Dziwne mają ludzie dzisiaj relacje. Dziwne ja też miałam związki. Jak zaszłam w ciąże to ... oj bo drogo. Jak postanowiłam pisać zamiast sprzedawać... oj bo drogo! Czy jak pojadę na plaże z dzieckiem zamiast do pracy to też będzie drogo? A co jest przepraszam, wyznacznikiem szczęścia? Co albo ile trzeba mieć, żeby nie zostać uznanym za świra w społeczeństwie. Super pomysły na zabawy na łące czy nowy samochód? Dziwni są niektórzy ludzie, których spotykam w moim życiu. Pytają mnie czy wydałam już książkę, czy mam dużo pracy jako modelka i w ogóle JAK TAM MOJA KARIERA. Jacyś tacy mało kolorowi...

Aplikacja Miłość - niedostępna w systemie obiektu.

Może to ja mam źle ustawione parametry wykrywania "Tego Jedynego Pana Tego". Czy faktycznie miłość to miłość? Czy to już też jest jeden z produktów dostępnych w naszej kulturze masowej...zagłady. :). No bo co to za różnica czy się jest modelką, pisarką czy kierowcą autobusu, czy też politykiem, aktorem, kelnerem, dresiarzem, piosenkarzem. Praca jak każda inna, każda ma swoje + i -. Wszystko się nudzi w pewnym momencie tak czy tak. Już nawet Kuba Wojewódzki ma dość show biznesu i rozgląda się za żoną.

Tylko miłość i rodzina się nie nudzi. Bo codziennie jest nowy dzień, nowy uśmiech i nowe wyzwanie.

Dziękuje ci A.R, może jeszcze będą ze mnie ludzie.

Wiersz:
"Oda do dumy"

Dumni, niepokorni
Perły życia topimy
Zebrane w pocie czoła
I prawdę dusimy

W goryczy porażki,
By w przepaść honoru
Upadać wciąż niżej,
Bez uczuć, kolorów.

Kręgi zataczamy
Swojej niepokory,
Biegnąc w świat absurdu
Jak gatunek chory

O duszach i sercach,
Swych podziurawionych
Manekinów tożsamości
Tłum osamotniony.

Ciało oblepione
Kodem kreskowym
Życie napisane
Scenariuszem gotowym

Wyuzdana intymność
Bez uczuć i wstydu
Małżeńska powinność
A nie czysta miłość

Chora płci wojna!
Bez raju na ziemi,
W szklanych domach mieszka
Okaleczona ludzkość cieni

Tamara Pearl

No comments:

Post a Comment

BIO:

My photo
Watford, Hertfordshire, United Kingdom
I am originally from Poland, have leaved in UK since 2008. I love different coultures, music and cooking. I am pasionated mother and total fAminist (not feminist). I am also a song writter and currently working on my own novel.