Tuesday 30 October 2012

Ile kosztuje najlepszy deser na świecie?


Z tobą to tylko o pieniądzach....

Tak, tak ... ze mną to tylko o pieniądzach ... Taka jestem okropna materialistka. Może dlatego, że tylko ja się muszę martwic co włożę do garnka, za co ubiorę moje dziecko, jak ogrzeję mieszkanie w zimie bez prądu i jak dojadę do szkoły bez paliwa.

Nie mówiąc już o tym, że robię to non stop. Codziennie, nieustannie, maniakalnie myślę o pieniądzach!!!

Tak, tak ... każdego dnia budzę się rano i pierwsze co robię to - ok, czasem się modlę, ale zaraz potem - myślę o pieniądzach. Myślę i myślę jak je zarobić i jak tu wykombinować żeby starczyło i na ser na pierogi, i na krupnik, i na truskawki, i na łyżwy, i na school club, i na nowy uniform bo wszystkie dzieci mają spodnie, i na buty, bo tanie z Asdy są niewygodne. Taka właśnie jestem okropna, że ze mną to tylko o pieniądzach można rozmawiać. Dosłownie o niczym innym nie myślę!

Czasem to tak muszę się naćwiczyć z tym "myśleniem" że autentycznie nie mam czasu zjeść czy nawet wypić kawy na siedząco. Wiesz, jest OK. Ja bardzo lubię aktywne życie.

Zakupy np. to moje ulubione zajęcie. Szczególnie uwielbiam chodzić po sklepach spożywczych, w celu porównania cen mleka, masła i jajek. Mogę ci z z pamięci wyrecytować co do pena ceny jabłek, bananów i chleba w Aldi, Leadlu i Sainsburry. Nie bój żaby, promocje też ogarniam. Znam się na pieniądzach jak nikt inny. No bo  taka właśnie jestem okropna, że ze mną to tylko o pieniądzach można rozmawiać.

Ale ty też na pewno znasz się chociaż trochę na pieniądzach. To może jednak porozmawiamy razem na ten temat? Wiesz np. ile kosztuje najlepszy na świecie deser? Nie, nie, nie maja go w żadnej restauracji świata!

Chodzi mi o moje ciasto. Ciasto z jabłkami. No więc, chcesz się dowiedzieć ile kosztuje najlepszy na świecie deser? 
Tyle:


jeden uśmiech....

No comments:

Post a Comment

BIO:

My photo
Watford, Hertfordshire, United Kingdom
I am originally from Poland, have leaved in UK since 2008. I love different coultures, music and cooking. I am pasionated mother and total fAminist (not feminist). I am also a song writter and currently working on my own novel.